subject Αθήνα Κυριακή παραγωγή Μάρκετινγκ Κινηματογραφικές Κυριακές στο ΚΕΘΕΑ

본문

Μάρκετινγκ Το Πολιτιστικό Στέκι του Προγράμματος Απεξάρτησης ΚΕΘΕΑ ΔΙΑΒΑΣΗ σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου διοργανώνει......

Κινηματογραφικές Κυριακές στο ΚΕΘΕΑ Μάρκετινγκ Προβολές βραβευμένων ελληνικών ταινιών στο πολιτιστικό στέκι του προγράμματος απεξάρτησης




Το πολιτιστικό Στέκι του Προγράμματος Απεξάρτησης ΚΕΘΕΑ ΔΙΑΒΑΣΗ σε συνεργασία με το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου διοργανώνει κινηματογραφικές συναντήσεις με την προβολή βραβευμένων ελληνικών ταινιών για τρεις συνεχόμενες Κυριακές, τους μήνες Νοέμβρη και Δεκέμβρη.



Οι προβολές θα πραγματοποιηθούν στις 24 Νοεμβρίου, 1η Δεκεμβρίου, Κατασκευη eshop 8 Δεκεμβρίου και θα ξεκινούν στις 17:30.



Τις ταινίες θα προλογίσουν μέλη της ομάδας του Πολιτιστικού Στεκιού.



Την αφίσα της εκδήλωσης σχεδίασε η ομάδα Γραφιστικής των μελών της Ανοιχτής Θεραπευτικής Κοινότητας ΚΕΘΕΑ ΔΙΑΒΑΣΗ. Η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το κοινό.



Το Ελληνικό Κέντρο Κινηματογράφου ως ο μόνος κρατικός Φορέας ενίσχυσης της κινηματογραφίας στην Ελλάδα και το ΚΕΘΕΑ ΔΙΑΒΑΣΗ ως πρόγραμμα που αντιμετωπίζει ολοκληρωμένα την εξάρτηση από ναρκωτικές ουσίες και τα προβλήματα που τη συνοδεύουν χωρίς να αποκόπ ΤΕΙ τον χρήστη από την οικογένειά του, την εργασία του, το εκπαιδευτικό του περιβάλλον και τον κοινωνικό του περίγυρο, συμπράττουν σε αυτή τη δράση με σκοπό την ενίσχυση του πνεύματος της προσφοράς, των ανθρώπινων αξιών και της κοινωνικής φροντίδας.



Είσοδος ελεύθερη. Κρατήσεις θέσεων στο τηλέφωνο 210 – 8653960 / 111 εσωτερικό (θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας).



Λίγα λόγια για την πρώτη προβολή την Κυριακή 24/11/13 και ώρα 17.30



Ταινία Peppermint του Κώστα Καπάκα







Διάρκεια 105,’ παραγωγή 1999



Ο ήρωας, ένας 45άρης μηχανικός αεροσκαφών, λαμβάνει ξαφνικά ένα τηλεφώνημα πρόκληση σε πάρτι παλαιών συμμαθητών. Έτσι αρχίζει να θυμάται σκηνές από την παιδική και εφηβική του ηλικία. Στη μνήμη μας όμως, δεν μένουν μόνον οι σημαντικές στιγμές της ζωής μας. Απλές και καθημερινές καταστάσεις καταγράφονται επίσης, βαθιά στο μυαλό μας και επιστρέφουν, μέσα από το φίλτρο του χρόνου, φέρνοντας μας μια γλυκόπικρη γεύση σαν το Peppermint. Μια συγκινητική κωμωδία. Μια ταινία αναμνήσεων, με φόντο την δεκαετία του 1960. Το σενάριο είναι σαν να ξεφυλλίζεις κάποιο οικογενειακό άλμπουμ και από κάθε φωτογραφία να θυμάσαι σκηνές, ήχους και μυρωδιές της εποχής, που εσύ μεγάλωνες.



πολιτιστικό Στέκι ΚΕΘΕΑ ΔΙΑΒΑΣΗ – Σταυροπούλου 29, Πλατεία Αμερικής, Αθήνα



μάρκετινγκ Βίντεο: Η Χρυσή Αυγή μετέτρεψε τελετή στις Θερμοπύλες σε ναζιστικό υπερθέαμα

«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή», απαντά η Χρυσή Αυγή

Είχε δεν είχε η Χρυσή Αυγή κατάφερε, χωρίς ιδιαίτερο κόπο είναι η αλήθεια, να μεταβάλει μια τιμητική τελετή στις Θερμοπύλες προς τιμήν του Λεωνίδα και των συμπολεμιστών του, σε ένα εθνικιστικό σόου.






Τα μέλη του ακροδεξιού κόμματος συγκεντρώθηκαν στο χώρο όπου δόθηκε η μάχη των Θερμοπυλών με σκοπό να τιμήσουν το μεγάλο στρατάρχη και τους υπόλοιπους Έλληνες που έδωσαν τη ζωή τους για να σταματήσουν την προέλαση των Περσών. Αυτό όμως που ξεκίνησε ως τιμητική τελετή, εξελίχθηκε σε ένα ναζιστικό, παραστρατιωτικό υπερθέαμα. Οι παρευρίσκοντες σχημάτισαν έναν μαίανδρο και ανάβοντας δαυλούς εκτελούσαν με θέρμη τα στρατιωτικά παραγγέλματα του Ηλία Κασιδιάρη, ενώ τραγουδούσαν τον ύμνο της οργάνωσης.



Αυτό όμως δεν αρκούσε, καθώς οι συμμετέχοντες θέλοντας να δώσουν κλίμα... γηπέδου άναψαν δεκάδες καπνογόνα!



Το... πρωτότυπο πρόγραμμα απόδοσης τιμής στο Λεωνίδα περιελάμβανε και χαιρετισμό με υψωμένο το χέρι από τον Νίκο Μιχαλολιάκο, Digital Marketing ο οποίος, κατασκευέσ ιστοσελίδων σε λόγο που έβγαλε, καταφέρθηκε κ ΕλλάδαΕλλάδας και φυσικά αποθεώθηκε από τα μέλη του κόμματός του.







Τι απαντά η Χρυσή Αυγή

Πάντως, έπειτα από το σάλο που προκλήθηκε με το εθνικιστικό σόου στις Θερμοπύλες και την έκταση που πήρε το θέμα, η Χρυσή Αυγή εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία κάνει λόγο για έναν «οχετό ύβρεων και άθλιας παραπληροφόρησης» κατά του Εθνικιστικού Κινήματος.



«Οι πολιτικάντηδες με τα "burberry" που χαζογελάνε στις τηλεοπτικές κάμερες, ασφαλώς ενοχλήθηκαν από την αρχαιοπρεπή τελετή της Χρυσής Αυγής», αναφέρει η Χρυσή Αυγή και συνεχίζει προσθέτοντας ότι, «αυτοί που στέλνουν τις κομματικές τους νεολαίες στην Μύκονο για "clubbing", πολεμούν τους νέους Εθνικιστές που τιμούν τον Λεωνίδα στις Θερμοπύλες».



«Η Χρυσή Αυγή προσηλωμένη στις αιώνιες αξίες του Ελληνισμού, θα συνεχίσει να αποδίδει τιμές στους Πατέρες, με την αισθητική και τα σύμβολα που γέννησε ο αρχαίος ελληνικός κόσμος και συνεχίζουν να εμπνέουν ακόμα και στο άχρωμο σήμερα.», καταλήγει.
μάρκετ
  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 블로그 보내기
  • 텔레그램 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이전글 다음글