subject ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ

본문

Βόλου Δήμος Βόλου εξωτερικη επενδυση τοιχου με πετρα βία πετρες πηλιου Κατακερματισμός δυνάμεων, πετρες εξωτερικου τοιχου χωρίς μεγάλο φαβορί
πετρες πηλιου Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ δημοσιεύει σήμερα την πρώτη μεγάλη επενδυση εξωτερικου χωρου δημοσκόπηση για τις δημοτικές εκλογές του ερχόμενου Μαΐου στο Βόλο. πετρα για επενδυση εξωτερικου τοιχου τιμες Εκτός από τη διεισδυτικότητα και τη δημοφιλία των περισσοτέρων εξ όσων φέρονται ως"

Κατακερματισμός δυνάμεων, χωρίς μεγάλο φαβορί πετρες πηλιου

Ο ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ δημοσιεύει σήμερα την πρώτη μεγάλη δημοσκόπηση για τις δημοτικές εκλογές του ερχόμενου Μαΐου στο Βόλο. Εκτός από τη διεισδυτικότητα και τη δημοφιλία των περισσοτέρων εξ όσων φέρονται ως υποψήφιοι δήμαρχοι, καταγράφει και τα προβλήματα που θεωρούν οι δημότες σημαντικότερα σε σχέση με την καθημερινότητά τους και τη λειτουργία του δήμου.


Η δημοσκόπηση, η οποία διενεργήθηκε από την εταιρεία ALCO, συμπεριλαμβάνει πρόσωπα που έχουν ευθέως εκδηλώσει το ενδιαφέρον να είναι υποψήφιοι και πρόσωπα, τα οποία συμμετέχουν ή συμμετείχαν στο πρόσφατο παρελθόν στο αυτοδιοικητικό γίγνεσθαι.


Ο κάθε αναγνώστης διαβάζοντας τη σημερινή δημοσκόπηση εύκολα μπορεί να κατανοήσει ότι βρισκόμαστε στην αρχή της κούρσας και τα πράγματα κάθε άλλο παρά ξεκάθαρα είναι. «Η δημοσκόπηση καταγράφει ένα ασαφές πολιτικό ΒόλοΒόλου. Ωστόσο, αποτελεί ένα πρώτο δείγμα για τις προθέσεις των πολιτών ενόψει των επόμενων δημοτικών εκλογών», δηλώνει στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ ο επικεφαλής της ALCO κ. Κώστας Παναγόπουλος.


Αυτό που συναντάμε και σε άλλες δημοσκοπήσεις και κυρίως σε ερωτήματα περί καταλληλότητας και δημοφιλίας να προηγείται η απάντηση «κανένας» ή να είναι ως σύνολο ποσοστού μεγαλύτερη η αδιευκρίνιστη ψήφος από οποιοδήποτε άλλο, το συναντάμε και στη σημερινή δημοσκόπηση. Αλλωστε, πρέπει να διευκρινιστεί, όπως φαίνεται ξεκάθαρα από τους πίνακες, ότι πρόκειται για αυθόρμητες απαντήσεις, αφού δεν τίθεται υπόψη των ερωτηθέντων καμία λίστα, ούτε για τα προβλήματα, ούτε για τα πρόσωπα.


Από τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης, το πρώτο και αβίαστο συμπέρασμα είναι ότι κανείς από τα ονόματα όσων συμπεριλαμβάνονται σε αυτή δεν αποκτάει κάποιο προβάδισμα που να τον καθιστά φαβορί. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι τέσσερις πρώτοι έχουν μεταξύ τους διαφορές τέτοιες που εμπίπτουν απολύτως στα όρια του στατιστικού λάθους, το οποίο σε τέτοιου είδους δημοσκοπήσεις υπενθυμίζουμε ότι είναι το + -3,2%.


Ομως, και οι υπόλοιποι υποψήφιοι που έπονται των τεσσάρων της δημοσκόπησης δεν απέχουν παρά μόνο με μονοψήφια νούμερα από εκείνους που προηγούνται. Πρέπει να σημειώσουμε ότι στη δημοσκόπηση εμφανίστηκαν και δύο ακόμη ονόματα, που όμως, κατέγραψαν πολύ μικρά ποσοστά κάτω του 1% και συμπεριλαμβάνονται στην απάντηση «άλλος».


Χαρακτηριστικό παράδειγμα του ασαφούς περιβάλλοντος είναι και το γεγονός ότι καμία προσωπικότητα δεν συγκεντρώνει υψηλά ποσοστά στην παράσταση νίκης. Εκείνο που συνάγεται ως βασικό συμπέρασμα είναι ο κατακερματισμός και η πολυδιάσπαση των προτιμήσεων των δημοτών για τα συγκεκριμένα πρόσωπα. 


 


ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 


Εταιρεία: ALCO


Εντολέας: ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ


Τύπος: Ποσοτική (τηλεφωνικές συνεντεύξεις στα σπίτια στα σπίτια των ερωτώμενων)


Δε

  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 블로그 보내기
  • 텔레그램 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이전글 다음글