subject URL τρόικα Google Μάρκετινγκ Η «κλειστή» απελευθέρωση των μεταφορών

본문

Μάρκετινγκ Παρά το γεγονός ότι το επάγγελμα απελευθερώθηκε θεωρητικά, τεχνητη νοημοσυνη τεχνητη νοημοσυνη μέχρι σήμερα μόνο 50 νέες άδειες έχουν εκδοθεί - Σε Βουλγαρία και Γερμανία «μετανάστευσαν» οι ιδιοκτήτες φορτηγών..."

Η «κλειστή» απελευθέρωση των μεταφορών Μάρκετινγκ
<script></script>

Παρά το γεγονός ότι το επάγγελμα απελευθερώθηκε θεωρητικά, μέχρι σήμερα μόνο 50 νέες άδειες έχουν εκδοθεί - Σε Βουλγαρία και Γερμανία «μετανάστευσαν» οι ιδιοκτήτες φορτηγών

Ακούγεται παράδοξο, πλην όμως αληθινό: Να «ανοίγει» ένα επάγγελμα, αλλά επι της ουσίας να παραμένει κλειστό. Ο λόγος για τον κλάδο των μεταφορών όπου αν και τον Ιούλιο του 2010, δύο μόλις μήνες μετά την υπογραφή του μνημονίου με την τρόικα, η απεργία διαρκείας των ιδιοκτητών φορτηγών δημόσιας χρήσης είχε παραλύσει την Ελλάδα και είχε μονοπωλήσει το ενδιαφέρον της ειδησεογραφίας, όπως όλα δείχνουν το επάγγελμα τυπικά άνοιξε αλλά ουσιαστικά εξακολουθεί να παραμένει κλειστό.



Όπως αποκαλύπ ΤΕΙ το capital.gr τα τελευταία χρόνια δεν εκδόθηκαν παρά μόνο 50 νέες άδειες για την εκτέλεση χερσαίων οδικών εμπορευματικών μεταφορών.



«Και αυτές οι 50 άδειες αγοράστηκαν από επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται ήδη στον κλάδο και προχώρησαν στην επέκταση του έργου τους. Η ελληνική αγορά οδικών εμπορευματικών μεταφορών έχει διαλυθεί, με την κατάσταση να επιδεινώνεται λόγω της έλλειψης ελέγχων και της ύπαρξης αθέμιτου ανταγωνισμού. Έτσι κανείς δεν επιδιώκει να μπει στον κλάδο. Εάν η Πολιτεία επιθυμούσε πράγματι να βοηθήσει τους αυτοκινητιστές θα θεσμοθετούσε τη χορήγηση επιδοτήσεων» σημειώνει στο Capital.gr ο Απόστολος Κενανίδης, πρόεδρος της Ομοσπονδίας φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος που υπήρξε από τους υπέρμαχους της απελευθέρωσης του κλάδου.



Μάλιστα, σε χθεσινή σύσκεψη με στελέχη της τρόικας, ο κ. Κενανίδης παρουσίασε τα προβλήματα του κλάδου. Το βασικότερο από αυτά είναι το υψηλό κόστος του συνδυασμένου μεταφορικού έργου, τμήμα του οποίου εκτελείται μέσω ακτοπλοϊκής συγκοινωνίας.



«Το δρομολόγιο Αθήνα – Ιταλία  στοιχίζει στον Έλληνα μεταφορέα 620 ευρώ, ενώ η αντίστοιχη τιμή για τους Βούλγαρους ή τους Τούρκους διαμορφώνεται στα 360 ευρώ» σημειώνει.



Σύμφωνα με τους αυτοκινητιστές, μεγάλη «πληγή» του κλάδου είναι η εκτέλεση παράνομων μεταφορών από αλλοδαπούς επαγγελματίες που δεν διαθέτουν τα απαιτούμενα παραστατικά ή δηλώνουν προϊόντα διαφορετικά από αυτά που μεταφέρουν.

Οι μεταφορείς «μεταναστεύουν» στη Γερμανία και στη Βουλγαρία





Την ίδια στιγμή, σταδιακά από το 2008 έως σήμερα των 60% των φορτηγών αυτοκινήτων από τα συνολικά 35.000 που ήταν καταγεγραμμένα το 2010 στην ομοσπονδία έχουν αποσυρθεί. Αιτία; Η μείωση της ζήτησης για μεταφορές από το εξωτερικό προς την Ελλάδα, σε συνδυασμό με την καθίζηση του εγχώριου μεταφορικού έργου.



Σύμφωνα με τον κ. Κενανίδη, σημαντικό μέρος των μεταφορέων έχουν κατευθυνθεί στη Γερμανία και τη Βουλγαρία, με τη γειτονική χώρα να φιλοξενεί περίπου 7.000 φορτηγά οχήματα.  

Η ανάπτυξη που δεν ήρθε ποτέ





Σύμφωνα με παλαιότερη μελέτη του ΙΟΒΕ (2010), η απελευθέρωση των οδικών εμπορευματικών μεταφορών θα δημιουργούσε όφελος για την οικονομία ύψους από 700 εκατ. ευρώ έως 1,5 δισ. ευρώ, Ταυτόχρονα, θα μείωνε τα κόμιστρα (1,5%-2,5% ετησίως) και το γενικό δείκτη τιμών καταναλωτή κατά 0,2 έως 0,3 ποσοστιαίες μονάδες ετησίως.



Θα είχε επίσης, ως αποτέλεσμα την αύξηση του αριθμού των επιχειρήσεων στον κλάδο (1%-2% ετησίως), την ενίσχυση της απασχόλησης (2% έως 4% ετησίως), την αύξηση της παραγωγικότητας (1,5% έως 2,5% ετησίως), ενώ  θα καταργούσε τα εμπόδια εισόδου, αλλά και την άτυπη υπεραξία που είχε διαμορφωθεί για τις άδειες.



Πηγή: Capital.gr
μάρκετινγκ μάρκετινγκ Δωρεάν φάρμακα σε ανασφάλιστους και άπορους ανακοίνωσε ο Άδωνις

Η δωράν φαρμακευτική περίθαλψη θα αφορά στο πρόγραμμα κάλυψης των δικαιούχων των εισιτηρίων υγείας - Οι μέχρι τώρα δικαιούχοι είναι περίπου 10.500 αλλά αυτοί καλύπτονται μόνο Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO) εξετάσεις ιατρικές.

Mεγάλη συμμαχία - συνεργασία του υπουργείου Yγείας με τον φαρμακευτικό κόσμο, ΣΦΕΕ και φαρμακαποθήκες, ΕΟΦ και ΙΣΑ, ανακοίνωσε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο υπουργός υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος εξασφάλισε την παραχώρηση φαρμάκων σε όλους τους ανασφάλιστους και άπορους.



Από τον Οκτώβριο εκτιμάται ότι το πρόγραμμα θα είναι στην πλήρη εξέλιξή του.



Η δωρεάν φαρμακευτική περίθαλψη θα αφορά στο πρόγραμμα της κάλυψης των δικαιούχων των εισιτηρίων υγείας.
Ουσιαστικά οσοι λάβουν το εισιτήριο υγείας θα καλύπτονται και
φαρμακευτικά. Μπορούν να διατεθούν, σύμφωνα με τον ΣΦΕΕ, περίπου 900.000
φαρμακευτικά σκευάσματα.



Οι μέχρι τώρα δικαιούχοι είναι περίπου 10.500 αλλά αυτοί καλύπτονται μόνο για εξετάσεις ιατρικές. Το δίκτυο που οργανώνεται σήμερα θα καλύπ ΤΕΙ και τις φαρμακευτικές ανάγκες των ανασφάλιστων και των άπορων.



Πρόκειται για μια έμμεση παραδοχή ότι το ποσό που αφορά στο εισιτήριο υγείας δεν επαρκεί και για φαρμακευτική κάλυψη, και αυτό το
κενό θα καλύψει η συνεργασία με τις εταιρίες και τις φαρμακαποθήκες.



Επίσης, σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη θα επεκταθεί το δίκτυο ιατρείων κοινωνικής αποστολής σε όλη τη χώρα.



Παράλληλα, μέσω των ενοριών θα γίνει καταγραφή των ανασφάλιστων και άπορων στην επικρά ΤΕΙα. Μέχρι τώρα στο κοινωνικό ιατρείο της Αθήνας, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ΙΣΑ, κ. Πατούλης,  έχουν εξεταστεί 30.000 άτομα ανασφάλιστα.



Στόχος η χορήγηση γενοσήμων έως και 60%



Γενναία μείωση της τιμής των γενόσημων ανακοίνωσε ακόμη ο υπουργός υγείας. Είναι ένα από τα μέτρα που θα περιληφθούν στο νομοσχέδιο για τα φάρμακα που καταρτίζεται και θα παρουσιαστεί και στην τρόικα. Κίνητρα δόθηκαν ήδη στους ασφαλισμένους που επιλέγουν γενόσημα, αλλά αναλόγως θα δοθούν και στους γιατρούς για να τα συνταγογραφούν καθώς και στους φαρμακοποιούς



Ο υπουργός υγείας ξεκαθάρισε ότι είναι ανάγκη να συνταγογραφηθούν γενόσημα, προκειμένου να διατεθούν και τα νέα φάρμακα που δεν κυκλοφορούν στη χώρα μας τα τελευταία δυο χρόνια.



Η γενναία μείωση των τιμών θα συνοδεύεται προοδευτικά και από άλλα μέτρα, είπε ο υπουργός, προσθέτοντας ότι η τιμή θα συσχετίζεται με τον όγκο πωλήσεων.



Η συνέντευξη του Άδωνι Γεωργιάδη ακολουθεί το «μπαράζ» διαμαρτυριών το
οποίο έχουν εξαπολύσει οι ιατρικοί σύλλογοι της χώρας, αλλά και ο
Πανελλήνιος Ιατρικός Σύλλογος (ΠΙΣ), οι οποίοι ζητούν εκ νέου από τον
υπουργό υγείας να ανακληθεί η εγκύκλιος του ΕΟΠΥΥ για την αποκλειστική
συνταγογράφηση της δραστικής ουσίας, καθώς και να ακυρωθεί ο σχετικός
νόμος Λοβέρδου.


μάρκετινγκ Βασάνισαν νεοσύλλεκτο επειδή αρνήθηκε να βγει για ποτό με συστρατιώτες του!

Δείτε σοκαριστικές φωτογραφίες που δείχνουν τον βασανισμό του 18χρονου νεοσύλλεκτου Βρετανού στρατιώτη - Τον έγδυσαν, τον κάρφωσαν στο πάτωμα και κόλλησαν τα γεννητικά του όργανα με ταινία!

Ένα απίστευτο βασανιστήριο περίμενε έναν νεοσύλλεκτο Βρετανό στρατιώτη σε στρατόπεδο στη Γερμανία, μετά την άρνησή του να βγει για ποτό με συστρατιώτες του.



Οι «φίλοι» θέλοντας να τον... τιμωρήσουν για την στάση του απέναντί τους του συμπεριφέρθηκαν με τον πιο βάναυσο τρόπο, καθώς τον έδεσαν, τον έγδυσαν και αφού τον κάρφωσαν στο πάτωμα κόλλησαν τα γεννητικά του όργανα με ταινία.



Στη συνέχεια τον άφησαν σε έναν διάδρομο και αφού τον έβγαλαν φωτογραφίες, πήγαν για να καπνίσουν.



Οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται στην «Daily Mail» με την άδεια του Βρετανού στρατιώτη, δείχνουν τα βασανιστήρια που υπέστη ο 18χρονος και προκαλούν σοκ!







Αν και ο ίδιος, όπως είπε, κατάφερε στη συνέχεια να ξεπεράσει το περιστατικό, έμαθε στη συνέχεια ότι κάποιες φωτογραφίες είχαν αναρτηθεί στο facebook.



Μήνες μετά την επίθεση μην μπορώντας να αντέξει τις διάφορες μορφές εκφοβισμού και γενικότερα την επικρατούσα κατάσταση στο στρατό  έφυγε από την Γερμανία, χωρίς άδεια, για το σπίτι του στο Ηνωμένο Βασίλειο, γνωρίζοντας ότι θα τι μωρούνταν για την πράξη του.



Πλέον θα υπηρετήσει σε στρατιωτική φυλακή (ως τιμωρία) πριν ξεκινήσει την πεντάμηνη περιοδεία του στο Αφγανιστάν.








Μάρκετινγκ
source: http://www.protothema.gr/economy/article/330230/i-kleisti-apeleutherosi-ton-metaforon/




Μάρκετινγκ…
  • 페이스북으로 보내기
  • 트위터로 보내기
  • 구글플러스로 보내기
  • 블로그 보내기
  • 텔레그램 보내기

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이전글 다음글